Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2019. március 7., csütörtök

Várólista - 2019. február

Így a nemzetközi nőnapot éppen csak megelőzve, már eléggé csúszásban vagyok a februári várólista felsorolásommal, de végül úgy döntöttem, hogy mégis megjelentetem ezt a posztot. Mert jelentek meg olyan kötetek a hónapban, amelyekről mindenképpen írni akarok. Nem sok, de mégis akad néhány említésre és - számomra - olvasásra érdemes regény.
Februárban is inkább a krimi és a thriller felé húzott a szívem, de azért elcsábultam az egyik kedvenc romantikus szerzőm sorozatának negyedik kötete ügyében. Akkor nézzük is a részleteket...

A lista témakör tekintetében eléggé egyhangú, de a kiadókat nézve nagyon is változatos, innen is és onnan is választottam egy keveset.

A XXI. Század Kiadótól nem vettem még könyvet, de Michel Bussi Fekete vizililiomok című regénye kifejezetten felkeltette az érdeklődésem. Egyrészt mert thriller, másrészt, mert francia író thrillere és azokat nagyon kedvelem. Bussi a könyvön szereplő információk szerint a legolvasottabb krimiszerző. A regény történetének helyszíne pedig egy kedves normandiai falu, Giverny - Claude Monet egyik kedvenc helye. A boltba még nem rohantam el a kötetért, de figyelő szemeim rajta tartom a regényen.

Legalább ennyire érdekel A.F. Brady Vakság című regénye, amely az Agave Könyvek gondozásában jelent meg. Könyvben imádom a manipulatív játszmákat és kifejezetten kedvelem az emberi elme megismerését középpontba állító történeteket. Valószínűleg hiteles is lesz a pszichológus és a különleges beteg közötti helyzetelemzés, mert a szerző maga is elmeorvosként dolgozik. Úgy érzem, hogy nekem való írás ez is, de a vásárlással még kivárok, mert túl sok idehaza az olvasatlan könyv.


Ami viszont kötelező vételnek számított az előzmények ismeretében az Chris Carter Halállista című regénye, amely a Robert Hunter sorozat ötödik kötete. A könyvet most is a General Press jelentette meg, tehát a minőség borítékolható. Remélem, hogy a szerző is hozza a szokott formáját és nyújtja az eddig megismert színvonalat. 

Brittainy C. Cherry azon romantikus szerzők egyike, akiknek kedvelem az írásait, bár tény, hogy a regényei színvonala nem tekinthető egyenletesnek. Az Elements - Az vagy nekem sorozat első kötete  teljesen elvarázsolt, a másik kettő már nem tetszett annyira. Sokan lelkesednek a sorozat negyedik kötetéért, amely magyarul a Gravitáció címet kapta. Ezért is, meg azért is, mert bízom a szerzőben már meg is vettem a Libri Kiadó által megjelentetett kötetet. Ha olvastam, akkor majd úgy is beszámolok róla.

A képregények beszerzését tekintve eléggé el vagyok maradva, de azt azért még követem, hogy mi jelent meg a Nagy Marvel gyűjteményből februárban. Ezek pedig a Vasember: Extremis és a Csodák kora kötetek. A március biztosan ígéretesebb lesz képregény fronton is - már most annak látszik.

Dióhéjban ennyi lett volna a viszonylag rövid - hozzám képest mindenképpen az - beszámolóm a figyelmemet felkeltő megjelenésekről.
Valamelyik esetleg Nektek is szimpatikus? Esetleg van olyan, amelyik biztosan olvasásra vár?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons