Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. szeptember 7., szombat

Polcra került - 2013. augusztus

Augusztusban már nem kínoztak meg annyira az akciók, mint az előző hónapban, de az áthúzódó rendelések miatt és persze bizonyos jeles ünnep miatt ebben a hónapban is szépen gyarapodott a magánkönyvtáram. Még szerencse, hogy a megjelenésekben uborka szezon volt, mint ahogy az a várólista bejegyzésemből is látszik, mert akkor nem álltam volna meg ennél a mennyiségnél, mint ami miatt a következőkben magyarázkodok majd. :)

Mivel szeretem a krimit és egy ideje már szemezgettem Tess Gerritsen könyveivel, ezért nem tudtam kihagyni azt az akciót, amelynek keretén belül 500,- Ft-ért vehettem meg a könyveket (A sebész, A tanítvány, A bűnös).
A biztonság kedvéért nem én adtam le a rendelést, mert az elhíresült könyvbeszerzési próbálkozásom még mindig folyamatban van a webáruházban elérhető profilom szerint (február 13-a óta), ezért kedves barátnőm kértem meg, hogy csapja hozzá a rendeléséhez az én igényemet is. Vagy egyedi eset volt, ami velem történt vagy a kiadó tanult a hibájából, mert teljesen zökkenőmentesen zajlott le a rendelés és érkeztek meg a könyvek.
Tomori Gábor Nevezz Lucifernek című könyve is az a kiadvány, amellyel már szemezek egy ideje és miután évek óta lemaradok a megrendeléséről, most sikerült nagyon jutányos, mindössze 350,- Ft-os áron beszereznem a könyvet. Majd kiderül, hogy megérte-e az árát. :)

Volt még egy korábban leadott rendelés, amely egy exkluzív kiadói döntés miatt közel egy hónappal később érkezett meg, mint számítottam rá. Az előrendeléssel járó 40%-os kedvezményről akkor sem voltam hajlandó lemondani, ha emiatt később vehetem a kezembe a könyvet. A lényeg, hogy megérkezett és már a polcon sorakozik James S. A. Corey A Leviatán ébredése és Indrek Hargla Melchior, a patikárius című regénye.

A recenziós felkérések nem igazán voltak jellemzőek erre a hónapra, de azért csak sikerült két recenziós könyvre szert tennem. Shannon Messenger Égszakadás trilógiájának első része, a Vihar szeli ketté az ekultura.hu oldal szerkesztőségének közreműködésével került hozzám. A könyvet már elolvastam és úgy érzem, hogy kifejezetten friss fuvallatokat hozott a YA könyvek kínálatába. Az értékelésem az ekultura.hu oldalon és a blogon is olvasható.
Régóta szemezgettem már egy magyar írónő, Darena Salyaz Sötét vihar trilógiájának eddig megjelent köteteivel. A szerző személyes kérésének tettem eleget, amikor előrébb került a várólistámon a könyv. Az Árnyék című első részt már a polcomon várta az olvasást, így az igazi gyarapodást a második kötet, a Sejtelmes fény jelentette. Az első részt már olvastam és értékeltem, a második rész hamarosan sorra kerül.

Már csak azok a könyvek vannak hátra, amelyek egy igen jeles ünnep alkalmából kerültek hozzám. Igen, bevallom, egy évvel ismét bölcsebb lettem. Vagy nem, de ez nézőpont kérdése. A lényegen nem igazán változtat. :) Szóval mi az, amivel megleptek a rokonok, a barátok?
Fónagy Iván A mágia története című könyve @Agatha és @borga barátnőim ajándéka, Jasar Kemal Az Ararát legendája című könyvével @zsorzsi lepett meg (és a biztonság, no meg az élvezet kedvéért négy réteg papírba csomagolta), Mason Muray Lélekcsapda című, szerény személyemnek dedikált regénye a húgom és a sógorom ajándéka, a dedikálást is ők intézték és kellemesen megleptek vele.
Anyukám kedveskedése volt az Ad Astra Kiadó könyveinek polcomra kerülése. Grag Egan Diaszpóra, Vernor Vinge Tűz lobban a mélyben és Itó Projekt Harmónia című regényének vásárlásába magam is besegítettem, de ez nem változtat a lényegen, mert a könyvekre már vágyakozom egy ideje és most beteljesült az álmom. Nem mondom, hogy egyszerű olvasmányok, de attól még nagyon köszönöm!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons