Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. április 10., csütörtök

Polcra került - 2014. március

Ez egy rendhagyó hónap volt. Mármint saját magamhoz képest és a rovat többi bejegyzését tekintve is. Mióta blogot vezetek, nem kellett még azon elgondolkoznom, mit is fogok majd ebbe a rovatba írni, mert mindig volt mit. Eddig. Most ugyanis eléggé kétségbe estem, mert már csak pár nap volt hátra a hónapból és eléggé csehül álltam, már ami a beszerzéseimet illeti. Bár lehet, hogy valaki ennek is örül: végre egy rövid bejegyzés, gondolja magában. :) Nézzük akkor, hogy mi is volt részemről ez a hatalmas kétségbeesés. 

Ebben a hónapban két recenziós könyv érkezett hozzám, ami szintén eléggé visszafogott mennyiség a korábbiakhoz képest, de ami nem is baj, mert legalább a polcomon olvasás után sikítozó kötetek közül is sikerült párat elhallgattatnom, azaz elolvasnom.
Az Agave Könyvek a hónap elején egy ifjúsági thrillert jelentetett meg, Rachel Ward Nem enged a mélység című regényét. Nem egy szokványos YA regényről van szó, hanem egy tényleg borzongató és nagyon olvasmányos történetről. Nekem nagyon tetszett és nyugodt szívvel tudom ajánlani. Örülök, hogy olvastam.
Az ekultura.hu szerkesztősége pedig Darynda Jones Második sírhant című regényét juttatta el hozzám. Az első résztől nem estem annyira hasra, de ez a rész teljesen beszippantott. Az értékelésem már kész, első körben az ekultura.hu oldalán találkozhattok majd vele, aztán pedig itt a blogon is.

Eredetileg mindössze ennyiről szólt volna a bejegyzés, ha egyik nap nem kapok egy olyan hírt, amelyet női szokás szerint shoppingolással kellett orvosolni. Ez a tevékenység egyébként nem jellemző rám, de most kifejezetten jól esett és boldogan mentem haza a szerzeményeimmel. Meg egyébként is volt beváltható kuponom, illetve ajándékutalványom. Szóval... :)
A kosaramban landolt Kim Stanley Robinson 2312 című sci-fije, amelynek a borítója eddig is tetszett, de amint élőben is megláttam, egyszerűen beleszerettem.
Hazajött még velem Ben Aaronovich London folyói című urban fantasy-ba oltott krimije.
Mindig is szerettem az angyalok és démonok főszereplésével készült regényeket, illetve a világaikat. Most találtam egy olyan kiadványt, amelyet magyar szerző írt és ez a témája. A kezemben maradt, amikor a kassza felé indultam, ezért Pajor Enikő A láthatatlan harc című írása is a polcomra került.

Mindössze ennyi. Most mit szóltok hozzá? Ugye, hogy teljesen rendhagyó ez a hónap? Én szóltam. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons