Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2015. január 17., szombat

Polcra került - 2014. december

December. A szeretet ünnepe és az ajándékozások hónapja. A könyv még mindig azon meglepetések egyike, amelynek legnagyobb a valószínűsége, hogy a karácsonyfa alatt találkozunk vele viszont - örök érték és aki szeret olvasni, annak mindig öröm, ha a csomagolópapír a kedvenc műfajának legújabb - vagy esetleg valamivel korábbi - kiadványát rejti. Ha pedig még a névnap is erre a hónapra esik, ráadásként a könyvek rajongója olyan emberekkel van körülvéve, akik szintén imádják a nyomtatott irodalmat, akkor abból - előre borítékolhatóan - valóságos dömping lesz.
Hogy még akciók is vannak ebben a hónapban? Nem is kevés? Na, az aztán végleg be szokta tenni a kaput - legalábbis nálam ez így szokott lenni.

Számot vetettem az ajándékaimmal, a beszerzéseimmel, és azt hiszem, hogy inkább elbújok "szégyenemben". Még szerencse, hogy karácsony után elkészült a könyvespolcom kiegészítése - bár az is az igazsághoz tartozik, hogy már tele van, és ismét nem sok üres helyem maradt -, de sebaj, majd lesz másik. Remélem...

Kezdjük akkor az ünnepekkel, először is a névnappal. Kedves molyos barátnőim elhalmoztak könyvekkel - és mint látszik csokival, illetve egyéb apróságokkal is. Pierce Brown Vörös lázadás, illetve Cassandra Clare Mennyei tűz városa című regényeit @Ahatha és @borga molyocskáktól, de egyben közeli barátnőimtől kaptam a közös névnapi ajándékozós összejövetelünkön. @Gabye postán érkezett csomagja Lauren Beukes Tündöklő lányok című könyvét rejtette, mert mindketten hasonlóan tündöklő egyéniségek vagyunk. ;) @zsorzsi azt mondta, hogy China Miéville Patkánykirályát csak tőle kaphattam meg a névnapomra, és a szerzővel közös "múltunkat", illetve az írásaihoz való hozzáállásunkat tekintve ez tényleg így is van. Mindenkinek nagyon köszönöm!

Még egy kis névnapi kiegészítés: az előző képről lemaradt két könyv, amelyet hites páromtól, az én Pacákomtól kaptam névnapi ajándékként. Ezek pedig Kathy Reichs Csupasz csontok, illetve Brian McClellan Vérrel írt ígéretek című regényei.
Na, akkor most már tényleg következzen a karácsonyi bontás eredménye, amely szintén szép mennyiség. Pacákom karácsonyra is könyvet szánt nekem, aminek én nagyon örülök - így került a polcomra Ian McDonald Síkvándor, illetve Laura Arkanian Holdezüst, vérarany című regénye. Moira Young Vérvörös út című regényét @zsorzsi-tól, David Levithan Nap nap után című könyvét @Gabye-tól, Marina és Szergej Gyacsenko Andrej és a Föld zarándokai című kötetét pedig @Szirmocskától kaptam. Ismét csak köszönöm mindenkinek! :)

Ha esetleg azt hinnétek, hogy ezzel vége, akkor mindenkit el kell keserítenem. Az senki előtt nem titok, hogy az ekultura.hu oldalon is jelennek meg cikkeim. Meg is kaptam a következő adag könyvet, amelyet olvashatok, illetve a későbbiekben véleményezhetek - valamivel több, mint egy tucatot.
Már itt sorakoznak a polcomon Laurell K. Hamilton Borzongató fény, Salla Simukka Hófehér, Jus Accardo Mérgezés, Sarah J. Maas Éjkorona, Kleinheincz Csilla Üveghegy, Ben Aaronovich Soho felett a Hold, valamint Szergej Lukjanyenko és Vitalij Kaplan Más Őrség című kötetei. Azt hiszem bőven lesz mit olvasni és véleményt nyilvánítani. Mindegyik könyv jónak ígérkezik és csak remélni tudom, hogy tényleg azok is lesznek, maradandó élményt nyújtanak majd.

Nem, még mindig nincs vége! A Könyvmolyképző Kiadó adventi akciói nem igazán nyűgöztek le és nem vittek kísértésbe, de a lira.hu oldal kuponjai és kedvezményes rendelési lehetőségei (27-32%) annál inkább. Zsákmányoltam is rendesen.
Rachel Vincent Alfa című kötetét, amely a Vérmacskák sorozat befejező része szinte azonnal elolvastam, hamarosan már a véleményem is olvashatjátok. Julie Kagawa Vaskirálynő című könyvének megjelenésére már várok egy ideje, most pedig már a birtokomban is van. Holly Black Fekete szív című regénye az Átokvetők sorozat befejező kötete - kötelező vétel volt. Katie McGarry Feszülő húr című írásának megjelenését alig bírtam kivárni, azonnal meg kellett rendelnem. C. J. Roberts Fogoly a sötétben című regénye a témája miatt érdekelt és olvasni is érdekes volt.

James S. A Coray Abaddon kapuja című regénye egy előrendelés eredménye, a 35% kedvezmény nagyon kecsegtető volt, ki is használtam. Monica Murphy Három megszegett ígéret című regénye egy sorozat harmadik kötete, 2+1 akcióban rendeltem meg, de sajnos a teljesítés egyelőre még hiányos, viszont töretlenül reménykedem.
Az alexandra.hu oldal Last minute akciójában sikerült - némi összedolgozással - elértük a maximális, 40%-os kedvezményt, így kerültek a polcomra A. S. A. Harrison Halálos hallgatás, illetve George R. R. Martin A Hét Királyság lovagja című kötetei.
Egy könyv kimaradt eddig a felsorolásból és sajnos a képekről is, mert utólag jutott az eszembe. A Borsodi Molyklub tagjai az idén ajándékozós eseményt rendeztek, ebből az alkalomból kaptam ajándékba @Traclon molyocskától Szergej Lukjanyenko Ugrás az ismeretlenbe című kötetét. Köszönet érte!

Azt hiszem, hogy csúcsot döntöttem ebben a hónapban. Köszönöm mindenkinek, aki közreműködött ennek a hihetetlen mennyiségnek a beszerzésében - és ahogy bevallottam, természetesen engem sem kellett félteni, de egyedül nem hiszem, hogy sikerült volna ilyen kiemelkedő teljesítményt produkálnom. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons