Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. október 25., szombat

Meglepetés és büszkeség

Kellemes meglepetés ért a mai nap és úgy gondoltam, hogy meg is osztom veletek a hírt. Persze nem ez az első eset, hogy ilyesmi előfordul - és most lelkiismeret furdalásom is van, hogy azokra nem így reagáltam -, de egyszer mindent el kell kezdeni valahol. Legyen ez a kezdet és aztán majd következik a többi.

Miről is van szó? Már egy ideje leszoktam arról, hogy a blogom statisztikáit nézegetem, mert sokkal több a letöltésre, online olvasásra vonatkozó keresőszó, mint amely a lelkesedésemnek és a munkamorálomnak - amely alatt jelen esetben a vélemény írást értem - jót tesz. Ma azonban mégis rákattintottam erre a blogfunkcióra és el is kerekedett a szemem a csodálkozástól, amikor a forráshivatkozások között a tolkien.lap.hu linkjére bukkantam.

A kíváncsiságom persze azonnal fel is izzott, a következő kattintással már be is hívtam az említett oldalt és veszett kutatásba kezdtem, hogy hol is található az a link, amely a Könyvek erdeje blog oldalára mutat, nem sokkal később pedig meg is találtam.

Az már csak hab a tortám, hogy az adott oldalon két linkhivatkozást is felfedeztem. A Művei aloldalon belül a Húrin gyermekei, illetve A Gyűrű keresése címekre kattintva a Könyvek erdeje blog adott bejegyzései töltenek be. Mi az, amit érzek? Büszkeség.

Tudom, hogy vannak ennél nagyobb dolgok is az életben, de nekem ez ma nagyon, de nagyon jól esett és pont annyi lelkesedéssel töltött el, amely adott egy újabb lökést az újabb értékelések megírásához, egyre sűrűsödő napi teendőim mellett a blog vezetésének folytatásához.

Köszönöm, hogy olvastok és továbbra is adtok a véleményemre!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons