Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2016. január 7., csütörtök

Happy Birthday! - 4 éves a Könyvek erdeje

Magam sem hiszem el, de tényleg igaz: a mai napon ünnepli negyedik születésnapját a Könyvek erdeje oldal. Sok változás történt az elmúlt évben a blog és a bloggere életében, és persze rengeteg az élmény is. Ezek egy részéről már beszámoltam az évértékelés posztjában, de azért maradt még néhány közlendőm erre a neves alkalomra is - olyanok, amelyek jobban kötődnek az oldalhoz.

Bár az időm egyre kevesebb, a posztjaim és véleményeim hossza nem csökkent - ennek leginkább két oka van. A nemesebbik célkitűzés az, hogy továbbra is szeretném tartani azt a minőséget, amihez hozzászoktatok, a másik magyarázat ennél sokkal egyszerűbb: nem tudok röviden véleményt alkotni, és amíg mindent el nem mondtam az adott műről, amit gondolok, addig nem érzem jól magam. 

Az erőfeszítésem azért meghozta a gyümölcsét, és úgy érzem, hogy most kezd igazán beérni az, amiért az elmúlt években dolgoztam. Miért is gondolom így? Mert minden jel ebben az irányba mutat. :D
  • Csúcsot döntött a blog napi oldalmegnyitás értéke - öt alkalommal is! A csúcsok csúcsa, a rekord: 933 kattintás - erre 2015. május 14-én került sor. Arra, hogy ez a nap mivel emelkedett ki a többi közül, nem találtam magyarázatot.
  • A havi oldalmegnyitás számának esetében is ugyanez a helyzet, három egymást követő hónapban is egyre csak növekedett a látogatottság száma, majd végül 16.447 kattintásnál érte el a csúcsot, szintén 2015. májusában.
  • Az év első hónapjában a blog látogatottsága meghaladta a 250.000 értéket, december végén pedig a 400.000 értéket. Megint többen és többször látogattatok az oldalra, mint az előző évben. Köszönöm! 
Bár úgy terveztem, hogy minden, korábbiakban megkezdett blogrovatot folytatni fogok, ez mégsem így alakult. A Várólista továbbra is havi gyakorisággal jelentkezik, de a Polcra került rovatot elhagytam - ennek oka persze nem az, hogy azóta nem veszek könyveket. A hét idézete rovat először jó ötletnek tűnt, de aztán mégis félbehagytam. Továbbra is inkább az olvasott könyvekről mondom el a véleményem, de írtam pár filmről is - természetesen olyanokról, amelyek alapjai könyvek. Mindezek mellett beszámoltam a könyvheti élményeimről, a Borsodi Molyklub egyik találkozójáról, bemutattam a Világ Legnagyobb Könyvét, valamint örvendeztem arról, hogy megjelent a Magánvégtelen című molyantológia, amelyben az én egyik novellám is olvasható.

Jelenleg 730 db poszt olvasható a blogon, amelyből 423 db könyvértékelés (az utóbbi év termése 92 db), a többi a fentebb is említett egyéb beszámoló, idézet és minden más.

Blogdíjat is kaptam. Többet is. Volt, amire idő hiányában nem tudtam válaszolni, és volt, amelyet elfogadtam. A Liebster Blog díjat Lobo, az Olvasónapló blog bloggere, a Dorothy Blog díjat (bejegyzés hamarosan: 01.12-én) pedig Niki , a Könyvesem blog blogger adta. Mindkét díjat nagyon köszönöm! 

Nagyon örültem neki, hogy a blog követőinek száma 80-ról 95-re nőtt, de még látványosabb a Könyvek erdeje facebook oldalának követése, amely 141 főről 646 főre növekedett. Magam sem számítottam ilyen mértékű változásra, de annál jobban örülök neki.

Most, hogy túl vagyunk a statisztikán, itt az ideje, hogy elfújjam azokat a képzeletbeli gyertyákat a tortámon, de előtte még engedjétek meg nekem, hogy a szülinapos átnyújtson Nektek egy ajándékot. Mi is lenne ez? A Magánvégtelen című molyantológia kötetben megjelent novellám adott egy nagy lökést, ezért több gondolatomat is rögzítettem, majd az eredményt teszteltettem is. A bátorságomat összeszedve - és mindennél jobban izgulva - most elétek tárom az eredményt, az Irka-firka és szárnypróba oldalt, illetve az eddig feltöltött novellákat. Fogadjátok tőlem nagy szeretettel!

Nem maradt más hátra, mint...


KÖSZÖNÖM,

HOGY ENNYIEN KEDVELITEK A BLOGOT,

HOGY KÍVÁNCSIAK VAGYTOK A VÉLEMÉNYEMRE!




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons