Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. május 15., kedd

Akcióvadász (2012/20. hét)

Úgy döntöttem, hogy felcserélem a "Megidézve" és az "Akcióvadász" blogrovatokat. Ennek oka, hogy az Ulpius-ház Kiadó KeddVeddre akciója, ahogy a neve is mutatja, keddenként jelentkezik. Ezentúl ehhez igazodom én is, tehát a "Megidézve" rovatra hétfőnként, az "Akcióvadász" rovatra pedig keddenként számíthattok.
Most pedig nézzük, hogy mi várható erre a hétre, mire lehet vadásznunk és hol érdemes vadászatot indítanunk. Vadászat indul!


Extra rövid idejű akciók:
  • Ulpius-ház KeddVeddre akció
    • hely: ulpiushaz.hu
    • téma: romantika (Rosamund és Robin Pilchner könyvei) és gyereknap
    • kedvezmény: 40 %
    • időtartam: 2012. május 15. 00:00 - május 16. 10:00
    • az akcióban résztvevő gyereknapi könyvek:
      • Végh György - Réber László: Képtelen képes ABC
      • Békés Márta: Iskolabolygó  
      • Órsi Ferenc: A Tenkes kapitánya
      • Rigó Béla: Nálatok laknak-e állatok?
      • Urbán Gyula: Minden egér szereti a sajtot 
      • Karinthy Frigyes: Én és énke
      • Émile Ajar: Előttem az élet
      • Végh György - Réber László: Don Makarémo egy kulcslyukonkeresztül
      • Méhes György: Szikra Ferkó
      • Méhes György: Világhíres Miklós

Kiegészítés az extra rövid idejű akciókhoz:
A szukits.hu oldal 1 éves születésnapját ünnepli, ezért minden, 2012. május 15-én és 16-án (kedden és szerdán) leadott rendelésre átvállalják a teljes szállítási költséget.
A webáruházból a Szukits Kiadó könyvei 10-20% kedvezménnyel, más kiadók kiadványai (a kínálat nem teljes) 30% kedvezménnyel vásárolhatók meg.

Rövid idejű akciók:



Hosszabb időtartamú akciók:


  • Gyerekkönyvek akcióban
    • hely: libri.hu
    • kedvezmény: 30-60%
    • időtartam: 2012. május 1-31.
    • megjegyzés: Úgy gondolom, hogy Naomi Novik Temeraire ciklusának konyveit és az Imádott Jenna Fox-ot elég nehéz gyerekkönyvnek nevezni, de akciónak kihagyhatatlan.

  • Kossuth Kiadó
    • hely: libri.hu
    • téma: útikönyvek, albumok
    • kedvezmény: 30-50%
    • időtartam: 2012. május 1-31.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons