Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. október 9., szerda

Polcra került - 2013. szeptember

Úgy gondoltam, hogy elég visszafogottam viselkedtem ebben a hónapba, de a havi összesítést megnézve mégsem egészen ez látszik. Aztán persze eszembe jutott, hogy a hónap elején nagyon belehúztam a vásárlásba (nem tudtam ellenállni a jobbnál jobb akcióknak), viszont a hónap második felében nem tettem szinte semmit a polcomra. Ha én két hétig nem veszek könyvek az már hosszú időnek számít. Konkrétan most pont emiatt éreztem azt, hogy nagyon jó kislány voltam a hónapban. De mégsem... Íme a bizonyítékok.

Kezdem azzal, hogy már a megjelenés előtt jeleztem Angi felé, hogy ha rendel a bejáratott helyünkről könyvet, akkor gondoljon rám egy-egy példánnyal a két nagyon várt sorozatból. Így került hozzám 30%-os kedvezménnyel, rögtön a megjelenést követően Kresley Cole A gyönyör sötét hercege című könyve, amely a Halhatatlanok sorozat hetedik kötete, valamint Sherrilyn Kenyon Éjféli gyönyörök című kötete, amely viszont a Sötét vadász sorozat hetedik része. A gyönyör sötét hercegét már olvastam, a másik kötet még olvasásra vár.


A többiek értékelései miatt felkeltette a kíváncsiságom Tiffany Reisz A szirén című regénye, amelyet kölcsön is kaptam olvasásra. Pont jókor olvastam el, mert éppen a befejezését követően jelent meg A herceg, a sorozat harmadik kötete. Könnyen el tudtam tehát dönteni, hogy tetszik-e a regény vagy sem. Mivel tetszett és mivel a Shopline.hu oldal egy fergeteges akcióval jelentkezett a harmadik kötet megjelenése alkalmából , ezért nem is álltam ellen a kísértésnek, hanem hamar a kosaramba pakoltam a köteteket. Mind a hármat. Kellett hozzá egy kis szervezés is, de sikerült megoldanom. 37,5% kedvezménnyel, azaz 2.500,- Ft/db áron kerültek a polcomra a drágaságok. A szirént és Az angyalt már olvastam, A herceg is egyre hevesebben integet felém a polcról. 

Vesztemre vagy inkább szerencsémre, belebotlottam a Libri akciójába, amely 63% kedvezménnyel kínálta az egyik megkezdett sorozatom hiányzó könyveit. Nem tudtam ellenállni Nalini Singh Vonzódás és Szabadulás című kötetinek. 1.480,- Ft volt darabja. Most őszintén - csak hogy magamat vigasztaljam, magyarázzam a bizonyítványom és stb. - ti ott tudtátok volna ennyiért hagyni ezeket a drágaságokat? Na ugye, hogy nem. magam is így voltam vele. :)


Ebben a hónapban sem kerültek el a recenziók, de nagyon vártam is a megjelenéseket. Benyák Zoltán már a könyvhéten elárulta nekem, hogy az ősszel újabb könyve jelenik meg. Elérkezett az ősz és vele megérkezett hozzám Az idő bolondjainak dedikált példánya is. Nem lehetett sokáig visszatartani az olvasástól és már a véleményem is közzétettem. Csak röviden: olvassátok ezt a könyvet, mert nagyon megéri. 
Az ekultura.hu oldal szerkesztősége folyamatosan azon munkálkodik, hogy mindig legyenek olvasnivalóim és ezekből születő friss értékeléseim mind az ekultura.hu oldalon, mind pedig a saját blogomon. A nyári beszerzéseknek és vállalásoknak a végére értem, de máris érkezett két kötet az őszi megjelenésekből. Amanda Stevens A birodalom című regénye a Sírkertek királynője sorozat második kötete. Most olvasom a regény és eddig tetszik, értékelés is lesz hamarosan, először az ekultura.hu oldalon, majd itt a blogon is. A következő regény, amit olvasni fogok Sarah J. Maas Throne of Glass - Az üvegtrón című írása, amely egy sorozat nyitó darabja. Igyekezni fogok vele, megígérem. :)

Szóval összesen ennyi. :) Azért örömmel tölt el, hogy pontosan ennyi könyvet sikerült elolvasnom a hónapban. Szóval egész jól állok. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons