Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. június 3., hétfő

Polcra került - 2013. május

Nagyon büszke vagyok magamra, mert az előző hónapban véghezvitt tobzódásomat követően ebben a hónapban nagyon, de nagyon jó kislány voltam. :) Visszafogott, megfontolt és még sok hasonló pozitív jelzőt tudnék emlegetni magammal kapcsolatban, még akkor is, ha tisztában vagyok vele, hogy az öndicséret mindig büdös. Ennek ellenére jól esik, mert júniusban biztos, hogy ezen megállapításoknak csak az ellenkezője lesz majd igaz. De ugye ez nem meglepő. :)
Nézzük akkor a májusban polcomra került könyveket.


Szülinapra készültünk, természetesen könyvmeglepetéssel és ha rendelünk, akkor már rendeljünk rendesen, ilyenkor gondolni kell saját magunkra is. Így lett rendelésnövelő tétel Andrzej Sapkowski: Vaják III. -Tündevér és Darena Salyaz: Sötét vihar - Árnyék című könyvéből. Az előbbi szerző műveit nagyon szeretem, az utóbbi író most megjelent könyvének fülszövege felkeltette az érdeklődésem és ugyan ehhez jó lenne ismerni az előzményt is. Most már csak rajtam múlik, hogy megismerjem.

Az mondta a Könyvmolyképző, hogy jó akció a "mindig jól jársz" kuponok beváltása. Személy szerint én ebben nem vagyok annyira biztos, de a gyereknapi akció pár embert elcsábított a környezetemben és ha már így adódott, akkor felhasználtam a kuponomat két olyan könyvre, ami már egy ideje a kívánságlistámon csücsült. Ezért lett a polcom dísze On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik és Gail Carriger: Changeless - Változatlan című könyve. A Calderont  már olvastam és értékeltem is korábban. Örülök mindkét szerzeménynek. Aminek viszont nem örülök, az a kiadó könyvheti megjelenéseinek csúszása. :(

A hónap végére becsúszott még egy hatalmas meglepetés, mert a várt határidőnél lényegesen korábban (a könyvhéten akartam átvenni a kötetet) megérkezett az Ad Astra Kiadótól Jane Rogers: Jessie Lamb testamentuma című regénye. A könyvet már olvasom is és valamivel túl a felén azt kell mondanom, hogy jó, olvasmányos, a téma komoly és kicsit komor, de eddig úgy érzem, hogy nagyon megéri olvasni.

Mindössze 5 könyv! Na, mit szóltok? Ugye, hogy milyen ügyes voltam? :DD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons