Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. július 30., hétfő

Nyereményjáték: eredményhirdetés

Kb. egy héttel ezelőtt már közelített a 10.000 látogatáshoz a blogom olvasottsága, ezért nyereményjátékot hirdettem. A játék lényege az volt, hogy a blog eddigi életével kapcsolatban tettem fel kérdéseket. Nyereményként pedig John Connolly A fekete angyal című könyvét ajánlottam fel.
Izgalommal telve állítottam össze a kérdéseket és vártam a válaszokat. Nem érkezett annyi, mint amennyire számítottam, de ahonnan érkezett válasz, annak nagyon örültem. A siker nem volt teljes, de valahol el kell kezdeni. A legközelebbi játék majd jobban sikerül. :)
A lényeg, hogy sorsolni lehetett és meg is tettem. Nézzétek el nekem, hogy mindez nem közjegyző jelenlétében történt, de így sem volt benne csalás. Sorsolós gömböcskémből a párom húzta ki azt a papírt, amelyen a nyertes neve szerepelt. 

Ő pedig nem más, mint
Naomi 1.

Akinek gratulálok a nyereményéhez és természetesen a megadott e-mail címen is felveszem vele a kapcsolatot és postázom a könyvet.

Köszönöm mindenkinek, aki olvassa a blogot és aki játszott velem.

Legközelebbi játék...? Még nem tudom. De biztosan fogok rá lehetőséget találni. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons