Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. november 13., szerda

Hírmorzsák (10.): A fenegyerek és az orvostanhallgató esete és szerelme

A külföldi trendeket követve a New Adult könyvek kis hazánkba is betörtek és nem merészség azt kijelenteni, hogy meghódították a női olvasók szívét. Nincs mit tagadni, az eddigi kiadványok minőségi olvasmányt és kellemes kikapcsolódást jelentettek azok számára, akik a kezükbe vették a köteteket. Az Ulpius-ház kiadó New Adult sorozatának legújabb, még megjelenés előtt álló tagja a Marked Men sorozat első része, amely a Goodreadsen több, mint 33 ezer értékelés alapján 4,20-as átlagot mutat. Szóval csak jó lehet. :)

A Marked Men sorozat első kötete, a Rule, a kiadó ígérete szerint remélhetőleg még 2013. novemberében a boltok polcaira kerül.


Miről is szól ez a rész?
Shaw Landon attól a pillanattól fogva szerelmes Rule Archerbe, hogy meglátta őt.
A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete. Noha tisztában van vele, hogy Rule nem hozzá való, szívének nem tud parancsolni.
Rule tökéletes ellentéte mindannak, amit Shaw, a tiszta lelkű orvostanhallgató képvisel.
Egy olyan fenegyereknek, mint Rule Archer, Shaw Landon egy beképzelt királykisasszony – és nem utolsó sorban halott ikertestvére ex-barátnője. A lány mások szabályai szerint él, Rule csakis a saját feje után megy. Nincs ideje a Shaw-féle jóravaló, rendes lányokra, még akkor sem, ha ő az egyetlen, aki igazán ismeri őt.
De a rövid szoknya, a túl sok pohár születésnapi koktél és a megvallott titkok egy olyan estéhez vezetnek, melyet egyikük sem tud feledni.
A párnak most azzal a nehézséggel kell szembenéznie, hogy egy olyan lány, mint Shaw és egy olyan fiú, mint Rule hogy tudnak együtt maradni anélkül, hogy tönkretennék szerelmüket, vagy ami még rosszabb… egymást.


Szeretnél beleolvasni a regénybe? Ha igen, akkor a kiadó weboldalán található beleolvasó segítségével megteheted.

A könyv adatai:
Szerző: Jay Crownover
Cím: Rule
Fordította: nincs információ
Műfaj: new adult
Borítóár: nincs információ
Terjedelem: nincs információ
Kötés: puhakötés ragasztva
Megjelenés: nincs pontos dátum (november?)


Bemutatkozik a szerző:
Legelőször is, lány vagyok. Igen, sejtem, hogy ezt nem kellett mondani, de az utóbbi időben kapott érdekes e-mailekből ítélve jobbnak láttam, ha tisztázom. A Jay a Jennifer becézése.
Coloradóban élek, imádni való hely és rengeteg érdekes emberből tudok ihletet meríteni. Szeretem a tetoválásokat és a testékszereket, tetszik, hogy egyre több történet hőse és hősnője tükrözi mindazt, amit én látok a világban. Szeretek olvasni, imádok minden történetet, amit csak még jobbá tesz egy természetesen jóképű, tetovált rosszfiú szereplése. Ez az év sorsdöntőnek bizonyult számomra, így egy reggel felkeltem, és elhatároztam, hogy végre befejezem valamelyik történetemet azok közül, amelyekkel annyit pepecseltem. Szeretek írni, hosszú ideje tűnődöm azon, hogy mihez kezdjek az életemmel. Úgyhogy tekintsd magad fontos résznek új terveim kialakításában.
Ezt a könyvet életem helyrezökkentésének kaotikus időszakában írtam. Bizonyítani akartam, hogy képes vagyok rá, be tudom fejezni és véghezviszek valamit, amit korábban megfogadtam. Személyes kihívásnak tekintettem, FOGALMAM SEM VOLT, milyen eredményt szül.

2 megjegyzés:

Kemiviki írta...

Én nagyon kíváncsi vagyok a könyvre. Bár nem tudom mit várjak, mert mostanában nagyon sok New Adult könyvbe csalódtam.
Viszont a borítójába teljesen beleszerettem, így biztosan a polcomra fog kerülni, ha jó ha nem.
Remélem hogy valahogy egy időben jelenik meg Ward Végre szeretőjével, mert úgy terveztem, hogy egyszerre fognak hazajönni.

Shanara írta...

Annyira nagyon nem csalódtam egyikben sem, igaz, hogy az elvárásaimat sem emeltem az egekbe, így nem volt nehéz elkerülni a kellemetlen élményt. A soha határa kifejezetten tetszett, a Heti csaj is aranyos volt. Eddig csak ezt a hármat olvastam, de szeretnék még többet is. A Rule-t mindenképp. Részemről Karen Rose könyvét várom még nagyon, de csak azért, mert Wardot nem olvasok. :)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons