Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. november 25., hétfő

Mérföldkő nyereményjáték - eredményhirdetés

Ahogy - többek között - a nyereményjáték kiírását is tartalmazó bejegyzésben közzé tettem, a Könyvek erdeje blog látogatottsága 2013. október 31-én elérte, majd egész gyorsan meg is haladta a 100.000 oldalmegnyitást. Ennek örömére három - még olvasatlan - könyvet kínáltam fel nyereményként a blogot rendszeresen olvasók részére.

A nyereményjátékra való jelentkezés feltétele mindössze az volt, hogy a jelentkező legyen a blog olvasója és követője, illetve ezt jelezze is hozzászólásban. Bevallom, hogy ez utóbbi nekem jelentett könnyebbséget, mert így könnyebb volt követni a lelkes jelentkezőket. 

Ejtsünk némi szót a nyereményekről is: Kresley Cole-tól A démonkirály csókja, Sherrylin Kenyon Ördögi tánca és Gaura Ágnes Átkozott balszerencse című kötete várta, hogy megtalálja végleges helyét a nyertesek könyvespolcán. A felsorolás a sorsolások sorrendjét is jelzi.



A nyereményjátékra adott határidő lejárt, a játék ideje alatt tíz jelentkező jelezte hozzászólásban, hogy így vagy úgy, de követi a blogot. A lista összesítése megtörtént. Sokat gondolkoztam, hogy hogyan is kerüljön kisorsolásra a három kötet, míg végül a következő megoldás mellett döntöttem:
  • a jelentkezések sorrendjében összesítettem a játékra jelentkezők listáját;
  • majd a random.org oldal funkcióinak segítségével három, véletlenszerű sorrendű listát generáltam;
  • ismét a random.org oldalhoz fordultam, ezúttal a véletlen szám generátort vettem igénybe, amelynek segítségével 1 és 10 között 3 véletlenszerű szám kiválasztására került sor.
  • a listák és a számok összevetését követően kaptam meg a nyertesek névsorát.

Nem is fokozom tovább a feszültséget, hanem sorolom a nyerteseket:
  • Kresley Cole A démonkirály csókja című könyvet nyerte : BlackXentric
(Ahogy itt a blogon jelezted a neved, bár tudom, hogy a FB követés más név alatt történik :D).
  • Sherrylin Kenyon Ördögi tánc című könyvét nyerte: Kata Virág
(Mivel Te vagy az egyetlen, akivel személyes ismeretségben is vagyok és tudom, hogy milyen könyveket szoktál olvasni, ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy erre a történetre hogyan fogsz majd reagálni. Ez van, Katám! Szerintem ez a sors keze!  :D)
  • Gaura Ágnes Átkozott balszerencse című dedikált kötetét nyerte: Sütis néne

A sorsolás folyamata, a random listák és a véletlen számok generálása ITT követhető nyomon.

A nyerteseknek gratulálok!

Kérem a nyerteseket - elsősorban Blank Xentric-et és Sütis nénét -, hogy a nevüket és a postacímüket küldjék el nekem a shanara08 [kukac] gmail [pont] com címre, hogy a nyereményüket minél előbb postára tudjam adni.
Csak remélni tudom, hogy mindenki örömét leli majd a nyereményében. :)

Köszönöm mindenkinek, aki részt vett a játékban, hogy velem tartott és azoknak is köszönettel tartozom, akik nem játszottak, de tudom, hogy rendszeres olvasgatják a pötyögéseim!


A nyereményjátékoknak ezzel még nincs vége, mert még legalább 2 játékra sor fog kerülni az éven, amelyekbe remélem, hogy hasonló vagy még nagyobb lelkesedéssel vetitek bele magatokat.

5 megjegyzés:

khl írta...

Köszönöm!!! :D Ez bizony a sors keze. Vagy inkább humora. Mindig is sejtettem, hogy van neki, csak nagyon kitekert :D
De tényleg örülök és nagyon köszönöm! :*

Kemiviki írta...

Gratulálok a nyerteseknek:)

BlackXentric írta...

Köszönöm itt is :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Az előbb elírtam, amit akartam, és nem tudom hogy kell javítani, így inkább töröltem :) A lényeg: gratulálok a nyerteseknek! Kicsit irigykedem Sütis néne ajándékára, mert az első részt olvastam és nagyon tetszett! Remélhetőleg hamarosan én is kézbe vehetem a 2. részt.

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons