Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. november 30., péntek

Adventi naptár moly és blog módra

Nagyon kellemes meglepetésben volt ma részem. Délután csöngetett nálam a postás és a kezembe nyomott egy csomagocskát. Tátott szájjal, megdöbbent fejjel vettem át a postástól a küldeményt. Megláttam a feladót és a döbbenetet hatalmas vigyor váltotta fel. A feladó ugyanis @Szirmocska volt. Rögtön neki is estem a kicsomagolásnak, ami azért nem volt egyszerű. Rendesen megdolgoztatott a csajszi. :)
A védőburkot lehántva egy saját készítésű dobozka és egy levél bukkant elő. Az utasításnak megfelelően a levelet olvastam el előbb. Ebből tudtam meg, hogy mi is ez, miért kaptam és persze hogyan szabad eljárnom a továbbiakban a meglepetéssel. 
Mi is volt a dobozkában? A képen magatok is láthatjátok, de azért elregélem. Azt is, ami látszik és azt is, ami nem. Minden kis, szalaggal átkötött csomagocska egy mini Milka csokit és egy papírgurigát tartalmaz, amelyen egy idézet olvasható. @Szirmocska annyira figyelmes volt, hogy még arra is figyelt, hogy az idézetek  olyanok legyenek, amelyek a kedvenceim, vagy olyan könyvekből származnak, amelyet mind a ketten szeretünk, vagy épp én ajánlottam neki azt a könyvet olvasásra. Szóval teljes körű a kedvessége és a figyelmessége. Minden napra kaptam tehát egy csokit, egy idézetet és ezekkel együtt egy nagyon kedves figyelmességet, egy emléket. Igazán különleges, ötletes és egyedi adventi naptár ez. 
És ezzel még nincs vége. A dobozka duplafenekű. Az utolsó, a Szentestére vonatkozó legtutibb idézet és egy kis meglepi a titkos rekeszben lapul. Már most lyukas az oldalam a kíváncsiságtól. :)
Szóval ezt kaptam. Nagyon meghatódtam. Magamba merültem és elgondolkoztam, hogy vajon mivel érdemeltem én ezt ki? @Szirmocskának is szóvá tettem ezt, de ő állítja, hogy kiérdemeltem ezt a kedves meglepetést és ki vagyok én, hogy vitatkozzam vele. :D
Nem maradt más hátra, mint minden nap meglepnem magam egy kis boldogsághormonnal csoki formájában és elolvasni a kiválasztott idézetet.
@Agatha barátnőm feldobott egy jó ötletet. Mi lenne, ha a napi idézetet minden nap kiraknám a blogra? Az ötlet megtetszett, így lesz a meglepetésből blogos adventi naptár. A csokit nem, de az idézetet és a karácsonyi készülődés hangulatát megosztom veletek. Ezzel is adózva a meglepetést kiötlő molyos barátnőm kreativitásának. Mert megérdemli! :D
Köszönöm @Szirmocskának a szívből jövő figyelmességét!
Várjuk együtt az ünnepeket!

2 megjegyzés:

Titti írta...

Ó, milyen kedves, bájos ötlet:)

Shanara írta...

Ugye? Igazán szívből érkező meglepetés. Teljesen meghatódtam, amikor megláttam. :)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons