Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. július 25., csütörtök

Bejelentem, kihirdetem, terjesztem

A mai napra - rendhagyó módon - két rövid bejelenteni valóval készültem. Annak megítélését, hogy melyik bizonyul magánügynek és melyik közügynek, mindenkinek a saját belátására bízom. :)


Sokat gondolkoztam a dolgon és nem adtam be könnyen a derekam, de úgy éreztem, hogy elérkezett az az idő, amikor kénytelen vagyok megadni magam a technika fejlődésének és el kell fogadnom az elkerülhetetlent. Miről is van szó? Arról a bizonyos közösségi oldalról, amelyhez eddig teljes mértékben elutasítottam a csatlakozásomat.
Biztos vagyok benne, hogy jó pár ismerősömnek kerekedik el a szeme és szisszen fel, miközben azt gondolja magában, hogy "Na, eddig tartott az ellenállásom!" és közben még lemondóan legyint is. Az ő megnyugtatásukra közlöm, hogy nem kell feladniuk a belém vetett bizalmukat, nem vesztem el végleg, mert nem személyes profilt hoztam létre az oldalon, hanem a blogot tettem elérhetővé azok számára, akik ilyen módon is követnék a változtatásokat, frissítéseket.
A nagy eseményre vagyis az oldal létrehozására 2013. július 23-án került sor, de addig nem akartam közhírré tenni, amíg - lévén teljesen facebook analfabéta vagyok - bele nem rázódom egy picit az oldal használatába, illetve fel nem töltöm valamennyi tartalommal. Most, hogy ez megtörtént, - bár megjegyzem, hogy vannak szemfülesek, akik már készítés közben kiszúrták az oldalt - örömmel hirdetem ki, hogy a

  KÖNYVEK ERDEJE BLOG A FACEBOOK OLDALON IS ELÉRHETŐ!


A másik bejelenteni vagy inkább terjeszteni valóra a mai nap folyamán bukkantam rá, mintegy teljesen véletlenül. A hír, ami kiváltotta ezt a kezdeményezést már ismerős volt és bevallom, hogy az engem is nagyon felbosszantott. Miről is van szó? Arról, hogy van egy kiadó kis hazánkban aki úgy gondolja, hogy az olvasók vannak érte és nem ő az olvasókért. Mindenki kitalálta, hogy melyik kiadóról van szó? Naná, hogy az Ulpius-házról.
Egyenesen bosszantó az, amit az elmúlt közel egy-másfél évben művelnek az olvasóikkal. A korábban megkezdett, sok olvasót szerzett paranormális sorozataik helyett nagy tömegben jelentetik meg a szürkét és annak nem csak ötven, de lassan már kétszáz féle árnyalatát - bár én nem nagyon látom köztük a különbséget, mert mind egyformának tűnik - és nagy tömegben árasztják el javarészt igénytelen minőségű erotikus könyvekkel a boltokat és a piacot. Ezzel sem lenne semmi baj, de mellette minden mást száműztek a kínálatukból és a pár nappal ezelőtt bejelentett hírek szerint több szerző megkezdett sorozatát félbehagyják. Mely szerzők könyveiről van szó? J. R. Ward, Sherrilyn Kenyon, Kresley Cole, Christine Feehan, Jeaniene Frost, Lara Adrian, Gena Showalter.
Végképp bosszantó, hogy más kiadó érdeklődésére - miszerint átvennék a sorozatot - nemmel válaszoltak. Na, ez aztán már igazán pofátlan és nagyon nem olvasóbarát hozzáállás!

A sorozatok folytatásáért aláírásgyűjtés indult. Ha szereted ezeket a sorozatokat és várod a folytatások megjelenését, akkor ITT írhatod alá a petíciót.

Update: Az Ulpius-ház Kiadó 2013. július 26-án közzétett tájékoztatása alapján mégis csak jelennek meg könyvek az említett szerzőktől. Na, erre most mit mondjak? Hiszem, ha látom. :) Bővebben: ITT.

2 megjegyzés:

Annie írta...

Nagyon jó kezdeményezés, alá is írtam a petíciót. Remélem haszna is lesz, mert ezektől a romantikus tömegkönyvektől már csömöröm van.

Shanara írta...

Nekem is felcsillant a szemem, amikor megláttam. Teljesen véletlenül sikerült rábukkannom az egyik bloggernél, de azt már ne kérdezd, hogy hol. :D Nagyon remélem, hogy eredménye is lesz a megmozdulásnak. :) Ha már, akkor legalább annyi, hogy lemondanak a megjelentetés jogáról.

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons