Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. április 10., kedd

Akcióvadász (2012/15. hét)

Villámakció:


Rövid idejű akciók:

 



Hosszabb időtartamú akciók:
  • Új energiát hoz a tavasz
    • hely: bookline.hu
    • téma: ezotéria, misztika és pszichológia
    • kedvezmény: 25-40%
    • időtartam: 2012. április 2-május 2.

  •  Irodalom akcióban (12 kiadó, 400 szépirodalmi könyv)
    • hely: líra.hu
    • kedvezmény: 20-50%
    • időtartam: 2012. április 02-30.








4 megjegyzés:

Szilvamag írta...

Az ünnepek alatt a Geopennél volt akció, negyedóránként változott a kedvezmény, a legnagyobb az 50%-os volt. Hát, nem bírtam ki és rögtön két könyvet is vettem.

Shanara írta...

Nagyon jól csináltad! :) Miket vettél?
A Molyon láttam az akciós bejegyzést, de a tomboló náthám miatt nem ültem sokat a gép előtt, így nem követtem igazán az eseményeket.

Szilvamag írta...

Ó, akkor mielőbbi gyógyulást kívánok, igyál sok teát és pihenj sokat!
A Mamma Luciát és a Távoli szigetet vettem.

Shanara írta...

Köszönöm! Igyekszem helyre hozni magam mihamarabb. :) Bevallom, nem igazán ismerem a kiadó könyveit. Annak a kettőnek, amit vettél megnéztem a fülszövegét. Érdekesen hangzik mindkettő. Olvasd mindkettőt örömmel és írj róla értékelést, amit majd elolvashatunk.

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons