Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. április 1., vasárnap

Polcra került - 2012. március


Megrögzött könyvvásárlóként márciusban sem tudtam ellenállni a kiadók és a könyvesboltok kínálatának. A bejegyzéssel viszont kicsi elcsúsztam, mert nagyon a hónap végén, 30-án sikerült beszereznem azokat a könyveket, amelyeket erre a hónapra beterveztem.
Ebben a hónapban az Agave Könyvek volt az, amely költekezésre csábított. A vásárolt könyvek között voltak korábbi és új mgjelenések is. Most jött össze úgy a rendelés, hogy érdemes volt leadni a rendelést.
Íme a lista:



Ebben a hónapban is gazdagodtam a Delta Vision Kiadó jóvoltából két könyvvel, melyek az egyik kedvenc írónőm, Robin Hobb egy új sorozatának első részét jelentik. Hamarosan az értékelését is olvashatjátok majd itt a blogomon.


A következő könyvvel kicsit bajban vagyok, mert nem a fizikai példányt, hanem annak elektronikus verzióját kaptam meg a kiadótól. Viszont annyira tetszett a könyv, hogy előbb-utóbb úgy is a könyvespolcomon fog kikötni.


Ez már megint hét köny, amelyek közül egyet, a legutóbbit már elolvastam, egybe már belekezdtem, de a többi még olvasásra vár. Bele kell húznom, mert a várólistám csak nem akar csökkenni. De könyvet bezzeg mindig veszek... Bár a tavalyi évemhez képest még visszafogott is vagyok. :)


Hasonló bejegyzésekre mutató linkeket találsz ezen az oldalon: Könyves blogok

2 megjegyzés:

Dominik Blasir írta...

"a várólistám csak nem akar csökkenni. De könyvet bezzeg mindig veszek... "
Ó, mélyen együtt érzek veled, velem is állandóan ez a helyzet :) mondjuk a recenziós példányok számának növekedésével csak rosszabbodni fog a helyzet ;)

Shanara írta...

Lelkiekben már készülök a helyzet rosszabbodására. :)) Több jóakaróm is figyelmeztetett a recenziós példányok okozta nehézségekre. Úgy érzem egyelőre még uralom a helyzetet, legalább ezen a területen. Még... :) A saját könyveim viszont már réges-rég a fejemre nőttek, meg a könyvtár, meg az újraolvasások, meg a... Szóval egyet kell értsek a fent leírt jóslatoddal. :)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons