Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. szeptember 3., hétfő

Polcra került - 2012. augusztus


Áttekintve az augusztusban a polcomon landolt könyveket, ki kell jelentenem, hogy költekezés szempontjából kifejezetten visszafogott voltam. Ugyanis semmit, hangsúlyozom semmit nem költöttem ebben a hónapban könyvvásárlásra. Nem, nem rukkolázom. Más okból vándoroltak hozzám a kötetek. :) Nézzük, hogy melyek is voltak ezek.

Az egyik kiadó szerkesztője egy kéréssel fordult hozzám, amelyben szívesen segítettem neki. Hálából három könyvet kaptam. Megjegyzem, hogy én ezt azért túlzásnak tartottam, mert szerintem a segítségem nem ért ennyit, de ha adnak fogadd el... Szóval a könyvek a polcomon. :) A mesekönyv első ránézésre nagyon gyönyörű. A lányok a kastélyból című könyvről is jókat olvastam eddig. A Második Atlantisz című könyvre pedig már nagyon régóta kíváncsi vagyok. Még nem tudom, hogy mikor fogom olvasni őket, de az biztos, hogy fogom. Csak hát a várólistám... :)

A Delta Vision Kiadó végre megkezdte az idei évre tervezett MesterMűvek sorozat részeinek megjelentetését. Az eddig olvasott kötetek alapján úgy gondolom, hogy ez a sorozat nagyon színvonalas és megérdemli az olvasást. Nem meglepő hát, hogy recenziós könyvekként ezek a kötetek landoltak nálam. Piers Anthony Khton című könyvét már ki is olvastam. Igazán kellemes élmény volt. Már értékelés is készült. M.R. James írásainak előző válogatása, a Szellemjárás Angliában nagy kedvencem lett. Remélem, hogy a folytatás, a Sötét örökség is hasonló élményt vált majd ki belőlem. Hamarosan olvasni fogom. (Update:  elolvastam és már értékeltem is.) A sorozatot előállító műhely vezetőjének (Kornya Zsolt) a sorozat köteteiben szereplő bevezető írásai annyira meggyőzőek, hogy kedvet kaptam az ő művének olvasására is. Így került hozzám a Sötét álmok kötet. Nem olyan sokára ez is sorra kerül majd. (Update: sorra került és értékeltem.)

Amikor az ember lánya egy évvel bölcsebb lesz, akkor bizony azzal ajándék is jár. :D Barátnőim (Agatha és Borga) leptek meg Ben Elton Vakvilág című könyvével (update: elkészült az értékelés) és Larissa Ione Daemonica sorozatának első részével. A démonokról most olvasok. Ahogy a könyvvel haladok az értékelésre sem kell sokáig várni. :) (update: nem is kellett, itt az értékelés.)
Kaptam még pénzt is az említett alkalomból. Persze, hogy ebből is könyvek lesznek, de még várok pár szeptemberi megjelenést. Rendelni majd azt követően fogok.
Ugyan nem a neves eseményhez kapcsolódik, de még egy könyv érkezett hozzám. Az Egmont Myzt sorozat Másvalaki című kötetét @Gabye happolta nekem. Köszönet érte! Hálám örökké üldözni fogja!

Nem könyv, de könyvhöz kapcsolódik, ezért úgy gondoltam, hogy itt a helye. Egy másik kedves molyocska, @Szirmocska is küldött számomra egy meglepetést. Ez pedig nem más, mint egy saját készítésű, gyönyörűséges könyvjelző. A meglepihez egy kedves levelet is kaptam (könnyesre röhögtem magam rajta :DD), amely tartalmazott egy kis használati útmutatót is. Ha jól vettem le a piktogramból, akkor valahogy így kell majd használnom. :) Mivel a képen szereplő könyvet már kétszer is olvastam, ezért természetesen más könyvekhez is használni fogom ezt a szépséget. :DD (Bocsánat, ezt a kis piszkálódást nem tudtam kihagyni.) Szirmocska, nagyon köszönöm Neked itt is ezt a gyönyörűséget és azt, hogy gondoltál rám!

Még pár szót a végére a hónap statisztikájáról. Ahogy látszik, a hónapban 9 könyv landolt a polcomon, az olvasásaim száma (a befejezések dátumát figyelembe véve) 10 db. A mérleg még mindig pozitív, de szerettem volna jobban teljesíteni. Ez most így jött össze. A várólistám - bármennyire küzdök is - nem akar csökkenni. Már előre félek a szeptemberi megjelenésektől. Jaj, mi lesz így velem? :D

Hasonló bejegyzéseket olvashattok a Könyves blogok oldalon. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons