Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. december 24., hétfő

Adventi naptár: Huszonnegyedik ablak

Elérkezett a Szenteste napja. Ma végre kinyithattam a varázsdoboz titkos rekeszét. :) Szirmocska a tegnapi nap folyamán felhívta a figyelmemet arra, hogy jusson eszembe, szeretem a kitekert humorát. Emlékeztetnie se kellett volna rá, mert ahogy megláttam az idézetet, hatalmasat kacagtam.
Mit rejtett a dobozka titkos rekesze? Természetesen egy csokit, egy I Love (helyett szívecske, de azt nem tudom ide bevarázsolni) Moly feliratú kitűzőt (a Könyvhéten és minden Molyos rendezvényen büszkén fogom viselni :D), egy gyönyörű képeslapot, illetve a következő és egyben utolsó idézetet.
Utólagos információ: A kitűzőből csak kettő létezik ebben a formájában. (Az egyik az enyém, a másik Szirmocskáé.) Most aztán tényleg teljesen meghatódtam. KÖSZÖNÖM!


"... a nevetés fontos tényező a harmónia elérésében, és lehet, hogy rajta kívül nincs is már utunk a menekülésre."

/Takami Kósun: Battle Royale/


Mi az idézet apropója? Ennek története van. Nem sok könyvet hagytam eddig félbe, de az említett Battle Royale ezek közé tartozik. Szirmocskának viszont ez az egyik kedvence. Elég hasonló stílusú könyveket olvasunk, de ez az egy neki nagyon, nekem pedig nagyon nem jött be. Szirmocska pedig szent küldetésbe kezdett, hogy meggyőzzön: el kell olvasnom a könyvet. Jelenleg még ellenállok. A küldetésnek még nincs vége. Titánok harca ez. :DD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons