Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. december 8., szombat

Polcra került - 2012. november

Némiképp elmaradtam ezzel a bejegyzéssel és a decemberi várólistával is. A novemberi beszerzések most részletezésre kerülnek és majd igyekszem a várólista decemberi bejegyzésével is, hogy valamelyik tetsző darab még a karácsonyfa alatt landolhasson.
De most jöjjenek könyvespolcom novemberi gyarapodásai, amelyek bevallom, hogy megint sokkal többen vannak, mint számítottam rá. :)

Kezdjük azzal, hogy @Jeffi csere-bere polcán megláttam László Zoltán Hiperballada című könyvét. Le is csaptam rá egy csere keretében. Több olvasatlan könyvem is van a szerzőtől, de azért gyűjtöm hősiesen az írásait és bízom benne, hogy hamarosan sorra kerül mindegyik.

Az akcióknak ebben a hónapban sem tudtam ellenállni. Először az Ulpius-ház 35%-os akciója csábított el az új megjelenések miatt. Így került hozzám Carlos Ruiz Zafón A mennyország fogságában című könyve, amit már olvastam és értékeltem is. Még mindig nagyon szeretem az író műveit. A másik zsákmányom Jeaniene Frost Az első vércsepp című könyve lett. Bár ez csak a sorozat spin off kötete, de nem tudtam otthagyni.
Az Agave Könyvek Richelle Mead szülinapja alkalmából akciót hirdetett, ami szintén kihagyhatatlan volt, ezért az írónő A szukkubusz éjszakája című könyve került a polcomra 40% kedvezménnyel.
Még két vásárlásom volt, de ezek csak 25-30%-os kedvezményűek voltak. Betársultam a barátnőmék rendelésébe és így lett az enyém a Pokoli szimfóniák című kötet, valamint az első rész olvasása után kénytelen voltam megvenni Ilona Andrews Áradó hold című könyvét.

A kiadók is nagyon kedvesek voltak velem ebben a hónapban. Az Agave Könyvektől Alma Katsu Halhatatlan című könyvét és Ernest Cline Ready Player One című könyvét kaptam meg olvasásra. A Halhatatlan egy nagyon igényes kiadású kötet, egy nagyon különleges történettel. Bővebben az értékelésemben fejtettem ki a könyvvel kapcsolatos érzéseimet. A Ready Player One volt az első gamer könyvem és engem teljesen levett a lábamról. Imádtam olvasni és ennek hangot is adtam az értékelésemben. A másik, szintén kimagaslóan jó és gyönyörű könyv Scott Westerfeld Leviatán című műve volt, amely az Ad Astra Kiadótól érkezett olvasásra. Értékelésem már erről a műről is készült. Nagyon köszönöm mindkét könyvélményt!

Hóvégi összesítésem úgy néz ki, hogy a hónapban elolvastam 10 könyvet (7 db magánkönyvtári, 2 db kölcsönkért és 1 db könyvtári). Beszerzésre, polcra került a fenti részletezés szerint 9 könyv. Büszke vagyok, hogy egy árnyalatnyival ugyan, de sikerült pozitívba fordítanom a mérleget.
Ami viszont a hónap teljes pozitívuma: teljesítettem a "Csökkentsd a várólistádat 2012" kihívást, illetve az ABC betűivel kezdődő íróktól is olvastam az elmúlt bő egy évben egy-egy könyvet. Két igazi sikerélmény. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons